header


PL_PSC_2022

Pogoń za zdrowiem z Asprodem

news_img1

Przybywa inicjatyw, które mają na celu promocję pieczywa i prozdrowotnych zachowań, także wśród najmłodszych konsumentów. W Radomiu i Warszawie w szkołach spotkać można Pana Kanapkę. W Szczecinie dobrą robotę wykonuje piekarnia Asprod.

? Statystyki pokazują, że Polska jest w niechlubnej czołówce krajów pod względem liczby otyłych dzieci ? zmaga się z nią niemal co piąty dziewięciolatek i co trzeci jedenastolatek. Nasze nastolatki są grubsze niż ich rówieśnicy w Europie i depczą po piętach młodym Amerykanom. Naukowcy mówią wręcz o epidemii otyłości wśród młodego pokolenia ? podkreśla Emilia Krzywicka, dietetyk.

Skala problemu i konsekwencje, jakie się z nim wiążą, skłoniły markę Asprod do przeciwdziałania temu niepokojącemu trendowi. Piekarnia postanowiła razem z drużyną piłkarską Pogoń Szczecin zaprosić uczniów szkół podstawowych do konkursu, z atrakcyjnymi nagrodami i niespodziankami . W kwietniu wystartowała przygotowana przez firmę akcja społeczna ?Pogoń za zdrowiem z Asprodem!?, która ma na celu zaszczepienie zdrowego stylu życia już u najmłodszych. Projekt skierowany jest do wszystkich uczniów szkół podstawowych (klasy I-III) z województwa zachodniopomorskiego.

© 2022 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple