header


PL_PSC_2022

Przyszłość słodyczy

news_img1

Indulgence and Beyond to angielski tytuł seminarium zorganizowanego w Brukseli przez firmę Puratos. Na konferencję zaproszono ponad 300 przedstawicieli przemysłu cukierniczego z całego świata, a celem spotkania była próba odpowiedzi na pytanie, jak będą wyglądały słodycze w najbliższej przyszłości.

Tylko w ostatnich czterech latach (2012–2016) wartość rynku cukierniczego na świecie wzrosła aż o 18 procent. Analitycy oczekują, że rynek ten będzie nadal wzrastał. Firma Puratos przeprowadziła badania, którymi objęła blisko 6 tysięcy konsumentów na świecie. Zapytano ich nie tylko o oczekiwania, lecz także o sposób postrzegania i preferowane smaki wyrobów cukierniczych. Z badań wynika, że dla klientów najważniejsze są obecnie takie elementy, jak naturalność, świeżość i smak produktów cukierniczych.

© 2022 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple