header


PL_PSC_2021

MULTIFUNKCJONALNY DISPLAY PICCOLO (NOWOŚĆ)

Artykul

Urządzenie PICCOLO jest narzędziem, które na minimalnej przestrzeni umożliwia maksymalizację sprzedaży przez cały rok.

 

W czasach zagrożenia epidemicznego, rosnących kosztów stałych i dużego obciążenia przedsiębiorcy różnymi opłatami dodatkowymi, które wyraźnie wpływają na kondycję finansową przedsiębiorstw, a często do granicy opłacalności przesuwają funkcjonowanie niektórych lokalizacji piekarni czy cukierni, pojawia się pytanie jak wykorzystując obecną przestrzeń zwiększyć przychód na rachunku dziennym. Jak niewielkim nakładem inwestycyjnym zapewnić sobie stały wzrost obrotu.  Co wpływa na decyzje zakupowe większości z nas?

Sprzedawcy stosują szereg różnych trików, aby skłonić klientów do zakupu o jak największej sumarycznej wartości. Specjalistami w dziedzinie oddziaływania na podświadomość konsumenta są supermarkety. Stosowane w nich techniki sprawiają, że kupujemy więcej, sięgamy po towary o wyższej cenie i często decydujemy się na zakup nieplanowanych produktów. Jak to zrobić w naszej branży?

 

 

PIERWSZE NA RYNKU URZĄDZENIE MULTIFUNKCJONALNE DLA NASZEJ BRANŻY 

Mimo, że kupno dóbr impulsowych odbywa się pod wpływem chwili, to jednak, aby klient uległ swojej słabości musi zostać najpierw odpowiednio zachęcony. Dlatego tak ważne jest odpowiednie dobranie systemów ekspozycji towarów w strefie kasy. Wybór systemu zależy przede wszystkim od ilości miejsca, jakie mamy do dyspozycji, a zazwyczaj tego miejsca jest bardzo mało. GRANER wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom z pomysłem MULTIFUNKCYJNEGO urządzenia PICCOLO. 

Stworzony przez konstruktorów firmy produkt, posiada kilka długości, a ta najmniejsza to 85 cm. Kto nie chciałby wprowadzić oferty lodowej na tak małej przestrzeni? Według producenta to może być najlepiej zarabiające 85 cm w lokalu. Nowe urządzenie PICCOLO występuje z MULTIFUNKCJONALNEJ wersji mroźniczo-chłodniczej, co daje możliwość zarabiania przez 365 dni w roku. To swego rodzaju rewolucja sprzedażowa. Dlaczego? Ponieważ  teraz z PICCOLO na koniec sezonu letniego, kiedy kończymy sprzedaż lodów nie musimy myśleć co zrobić z konserwatorem do lodów. Zazwyczaj w lokalach jest to martwe miejsce przez kilka miesięcy w roku. Ci bardziej odważni wyciągają urządzenia z lokalu, co wymaga sporego wysiłku logistycznego, wstawiając w jego miejsce inne urządzenie chłodnicze.

Dzięki firmie GRANER ten problem możemy schować do szafy ze starymi płaszczami. W PICCOLO na koniec sezonu wymieniamy wkłady ekspozycyjne, zmieniamy temperaturę z mroźniczej na chłodniczą i w 5 minut konserwator do lodów przeobraża się w urządzenie chłodnicze.  DISPLAY PICCOLO zarabia dla nas dalej w sezonie jesienno-zimowym, czyli pracuje przez 365 dni w roku. Sprzedajemy w nim  kanapki, sałatki, lunch boxy, koktajle, napoje, te tradycyjne jak woda, cola sok lub nowinki typu kawy cold brew, czy kombucha!

RÓŻNORODNOŚĆ LODOWEJ OFERTY ZWIĘKSZA PRZYCHODY

Główne przeznaczenie PICCOLO to ekspozycja lodów na wiele sposobów. To unikalne rozwiązanie, które pozwala nam sprzedawać lody w różnej firmie. Jak? Zmieniając wkłady ekspozycyjne lody w kuwetach możemy zamieniać na ekspozycje tubową, która nadaje się bardziej do ekspozycji smaków mniej typowych, kojarzonych z lodami rzemieślniczymi. To nie wszystko. Kolejną możliwością zastosowania DISPLAYA PICCOLO jest ekspozycja lodów na patyku w wersji handmade.

To rosnący trend na światowych rynkach. Lody na patyku w wielu smakowych wariantach z dodatkami orzechów, pistacji i grubej czekolady są idealnym produktem impulsowym, który poprzez swój bajeczny wygląd jest atrakcyjnym kąskiem dla czekającego klienta. Lody na patyku wprowadzają też kapitalną różnorodność w ofercie lodowej. To niesamowite w jednym urządzeniu możemy teraz eksponować lody na tak wiele sposobów.

Klienci lokali oczekują zmian. Doceniają kiedy oferuje im się coś innego, zmienia się smaki, dekoracje, robi promocje dniowe, weekendowe. MULTIFUNKCJONALNY DISPLAY PICCOLO to odpowiedź firmy GRANER na ewoluujące trendy i potrzebę posiadania różnorodnej, zmiennej oferty, która daje gwarancję dobrych przychodów w lokalu. Jeszcze nigdy na tak małej przestrzeni nie było możliwości kreowania tak wielu propozycji przez 365 dni w roku! To urządzenie które umożliwia wprowadzenia oferty lodowej na 85 cm wszędzie tam, gdzie do tej pory było to nie możliwe.

Niezależnie od pomysłu na lody czy „smakołyki” które możemy sprzedawać przy kasie, fakty są takie że prawie 70% Polaków przyznaje, jak wynika z badania „Produkty impulsowe - nieplanowane zakupy”- przeprowadzonego przez TNS OBOP,  że zdarzają się im nieplanowane zakupy. Dotyczy to przede wszystkim ludzi młodych oraz kobiet. Tak wysoki odsetek Polaków, ulegających zakupowemu impulsowi, wpływa na to, że rynek produktów impulsowych zdecydowanie jest bardzo dużą szansą na wprowadzenie produktu, który poprawi nasz dochód. Urządzenie PICCOLO jest narzędziem, które na minimalnej przestrzeni zrobi to w bardzo skuteczny sposób.

 

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2020 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple