header

Pradawne Zboża


ISM2018

PSC_2018

cream117

aktualny numer

  • temat_numeru

    Chleb z mąki ze świerszczy?

    Według autorskiej wizji Agaty Janiszewskej, w przyszłości jeść będziemy chleb, który składa się w 100 procentach z naturalnych składników: mąki, wody i drożdży. Ale mąka będzie przygotowana z bogatych w białko i składniki odżywcze...świerszczy. Czy to fantasmagoria? Czytaj więcej

  • temat_1

    Zamiast jajka

    W bardzo wielu produktach cukierniczych jajko pełni kluczową rolę. Ale nie jest nie do zastąpienia. Jak poradzić sobie z jego brakiem? W jaki sposób zastąpić go w recepturze? Kilka pomysłów podsuwają weganie. Czytaj więcej

  • temat_2

    Tradycja w ewolucji

    Bez zbytniej przesady można stwierdzić, że Tradition in Evolution to nie tyle książka, co cukiernicza biblia. Każdy cukiernik zastanawia się nad wieloma procesami chemicznymi, jakie zachodzą podczas pieczenia, chłodzenia, mrożenia czy też łączenia różnych składników w procesie produkcji. Zadajemy sobie pytania jak działają poszczególne składniki i jakie mają właściwości, czy lepiej użyć mąki T45 a może T55? Na te i wiele innych podobnych kwestii odpowiada Leonardo Di Carlo w swej kultowej już publikacji. Czytaj więcej

SPIS TREŚCI:

AKTUALNOŚCI s. 6
WYDARZENIA
Problem z jajami s. 10
W klimacie fantasy s. 12
Rogale na … poczcie s. 14
740 ton przemiału pszenicy na dobę s. 16
Dzień śnaidania s. 18
POLSKI CHLEB
Chleb z mąki świerszczy s. 20
Technologiczne aspekty wypieku pieczywa – Adam Melkowski/strong> s. 24
Mąka kasztanowa s. 30
SŁODKO-GORZKO
Jesień ma smak rogala s. 34
Zamiast jajka s. 36
Tortowe dekoracje w Mediolanie s. 38
Biały Makowen – nadzienie z białego maku s. 40
Piernik z Czarną Porzeczką s. 42
Bogatszy smak w lżejszej formie czyli prezentacja metody B-Concept w Polsce s. 44
Tajemnicze pudełko z Rimini s. 46
NOWOCZESNA FIRMA
Marketing mobilny Justyna Wydra s. 48
Nowoczesna nauka czyli internetowe szkolenia na miarę – Justyna Stefańska s. 52
Kasy fiskalne online s. 54
VARIA
Wodny świat s. 56
Telewizja nie zawsze mówi prawdę s. 58
Tradition in Evolution – Patryk Szczepański s. 59
Moda na lokalne produkty s. 60
Najważniejszy jest pomysł s. 62
Mistrzostwa z „Kroplą wody” s. 66
So Good po raz 18 s. 68
Zmienny obraz handlu – Stafan Majewski s. 70-
Naładuj klientowi baterię s. 72
Grodzieńszczyzna – Wilhelm Karud s. 74
Zapomniana piekarnia na Pradze – Jerzy S. Majewski s. 76
Kalendarz targowy s. 78
Nasi Partnerzy s. 80

Podaj adres e-mail, aby otrzymywać informacje na temat nowości na stronie*

X "Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Agencja Mediowo-Konsultingowa ZOOM Spółka Cywilna Barbara Zając, Grzegorz Olma, Newslettera z informacjami związanymi z Serwisem www.wpiekarni.pl i zamieszczonymi w jego ramach informacjami handlowymi.

© 2017 - ZOOM Agencja Mediowo-Konsultingowa B.Zając, G.Olma

Created by Nubsoft - Make IT Simple